Hyvän työpaikkailmoituksen avulla työnantajamielikuvasi erottuu kilpailijoista ja houkuttelee halutuimpia hakijoita. Tässä artikkelissa pureudutaan siihen, miten rakennat työpaikkailmoituksen, joka puhuttelee oikeanlaisia osaajia yrityksesi tarpeisiin – niin kesätöihin, vakituiseen pestiin kuin vaikkapa vuokratyöhön keikkaluontoiseen duuniin.
Rekrytointiprosessi vie yritykseltä aina aikaa ja resursseja. Ulkoistamalla rekrytoinnin asiantuntevalle toimijalle, vapautat aikaa ydinliiketoimintaasi ja säästät kustannuksista. WorkPowerin toimihenkilöiden toimialapäällikkö Pete Laakso kertoo, miksi rekrytointi kannattaa ulkoistaa ja mitä hyötyjä siitä saadaan. Yksi yleinen virhe rekrytointiprosessissa on se, ettei ole riittävästi resursseja tai aikaa. Jos rekrytointiin ei panosteta, tulokset voivat jäädä heikoiksi. – Rekrytointi kannattaa...
Kun haluat löytää alan parhaimmat osaajat yritykseesi, rekrytointipalvelu antaa eväät, ei pelkästään vaivattomaan rekrytointiprosessiin, vaan myös paremman työnantajamielikuvan luomiseen.
WorkPowerin missiona on ollut yhdistää työpaikat ja työntekijät aidosti välittäen. Lupaamme toteuttaa asiakkaalle merkityksellisiä asioita entistä paremmin.
Toimivassa asiakassuhteessa yritykset tukevat toisiaan ja nostavat toistensa tasoa.
Hei, me leanataan! Organisaation työ liiketoiminnan kehittämisessä keräsi tunnustusta.
Työnantajamielikuva, työnantajabrändi tai employer branding eli tuttavallisemmin EB on viime aikoina noussut trendisanaksi. Eikä ihme, onhan hyvällä työnantajamielikuvalla yhteys esimerkiksi rekrytointien onnistumiseen ja tämän myötä jopa tulokseen. Mistä työnantajamielikuvassa oikein puhutaan ja mitä se on henkilöstöpalvelualan yrityksissä? Työnantajamielikuva kiteytyy yksinkertaisesti ilmaistuna ajatuksiin siitä, onko yrityksessä hyvä olla töissä vai olisiko ehkä kivempiakin työpaikkoja. Ulkoinen työnantajamielikuva...