WorkPowerin toimihenkilöiden toimialapäällikkö Pete Laakso toimistossa.

Rekrytoinnin ulkoistaminen tuo tehokkuutta ja säästöjä yritykselle

Rekrytointiprosessi vie yritykseltä aina aikaa ja resursseja. Ulkoistamalla rekrytoinnin asiantuntevalle toimijalle, vapautat aikaa ydinliiketoimintaasi ja säästät kustannuksista. WorkPowerin toimihenkilöiden toimialapäällikkö Pete Laakso kertoo, miksi rekrytointi kannattaa ulkoistaa ja mitä hyötyjä siitä saadaan. Yksi yleinen virhe rekrytointiprosessissa on se, ettei ole riittävästi resursseja tai aikaa. Jos rekrytointiin ei panosteta, tulokset voivat jäädä heikoiksi. – Rekrytointi kannattaa...

Kuvassa WorkPowerin toimihenkilöitä toimistossa.

Parempi työnantajamielikuva? Rekrytointipalvelut auttavat yrityksiä näyttämään parhaat puolensa

Kun haluat löytää alan parhaimmat osaajat yritykseesi, rekrytointipalvelu antaa eväät, ei pelkästään vaivattomaan rekrytointiprosessiin, vaan myös paremman työnantajamielikuvan luomiseen.

Rakennusalan myyjä Matti Helin puhelin korvalla työmaalla.

Rekrytoinnit maaliin helposti, laadukkaasti ja nopeasti – Mitä WorkPowerin asiakaslupaukset tarkoittavat käytännössä?

WorkPowerin missiona on ollut yhdistää työpaikat ja työntekijät aidosti välittäen. Lupaamme toteuttaa asiakkaalle merkityksellisiä asioita entistä paremmin.

WP:n Anja, Jenni ja Olli iloitsevat, kun rekrytointiprosessi sai kiitosta.

Todistetusti toimiva rekrytointiprosessi – näin WorkPower tehosti rekrytointiprosessin vaiheet

Hei, me leanataan! Organisaation työ liiketoiminnan kehittämisessä keräsi tunnustusta.

Työnantajamielikuva henkilöstöpalvelualalla, helppoa vai haasteellista?

Työnantajamielikuva, työnantajabrändi tai employer branding eli tuttavallisemmin EB on viime aikoina noussut trendisanaksi. Eikä ihme, onhan hyvällä työnantajamielikuvalla yhteys esimerkiksi rekrytointien onnistumiseen ja tämän myötä jopa tulokseen. Mistä työnantajamielikuvassa oikein puhutaan ja mitä se on henkilöstöpalvelualan yrityksissä? Työnantajamielikuva kiteytyy yksinkertaisesti ilmaistuna ajatuksiin siitä, onko yrityksessä hyvä olla töissä vai olisiko ehkä kivempiakin työpaikkoja. Ulkoinen työnantajamielikuva...