WorkPowerin Niina ja Elina tietokoneen äärellä.

Näin luot työpaikkailmoituksen, jolla houkuttelet halutuimmat osaajat

Hyvän työpaikkailmoituksen avulla työnantajamielikuvasi erottuu kilpailijoista ja houkuttelee halutuimpia hakijoita. Tässä artikkelissa pureudutaan siihen, miten rakennat työpaikkailmoituksen, joka puhuttelee oikeanlaisia osaajia yrityksesi tarpeisiin – niin kesätöihin, vakituiseen pestiin kuin vaikkapa vuokratyöhön keikkaluontoiseen duuniin.

Kuvassa WorkPowerin toimihenkilöitä toimistossa.

Parempi työnantajamielikuva? Rekrytointipalvelut auttavat yrityksiä näyttämään parhaat puolensa

Kun haluat löytää alan parhaimmat osaajat yritykseesi, rekrytointipalvelu antaa eväät, ei pelkästään vaivattomaan rekrytointiprosessiin, vaan myös paremman työnantajamielikuvan luomiseen.

Rakennusalan myyjä Matti Helin puhelin korvalla työmaalla.

Rekrytoinnit maaliin helposti, laadukkaasti ja nopeasti – Mitä WorkPowerin asiakaslupaukset tarkoittavat käytännössä?

WorkPowerin missiona on ollut yhdistää työpaikat ja työntekijät aidosti välittäen. Lupaamme toteuttaa asiakkaalle merkityksellisiä asioita entistä paremmin.

Työnantajamielikuva henkilöstöpalvelualalla, helppoa vai haasteellista?

Työnantajamielikuva, työnantajabrändi tai employer branding eli tuttavallisemmin EB on viime aikoina noussut trendisanaksi. Eikä ihme, onhan hyvällä työnantajamielikuvalla yhteys esimerkiksi rekrytointien onnistumiseen ja tämän myötä jopa tulokseen. Mistä työnantajamielikuvassa oikein puhutaan ja mitä se on henkilöstöpalvelualan yrityksissä? Työnantajamielikuva kiteytyy yksinkertaisesti ilmaistuna ajatuksiin siitä, onko yrityksessä hyvä olla töissä vai olisiko ehkä kivempiakin työpaikkoja. Ulkoinen työnantajamielikuva...