Työmme WorkPowerilla pääsi alkuun maanantaina 4. kesäkuuta. Ensimmäisenä päivänä saimme hyvän perehdytyksen työhön ja ryhdyimmekin heti perehdytyksen jälkeen hommiin. Valmistimme parin päivän ajan runsain määrin tikkaripusseja, joita jaoimme sitten ympäri Jyväskylää autoihin. Ensimmäisen viikon lopulla kävimme myös jakamassa noin 500 pyörän penkkisuojusta suojelemaan pyöräilijöitä sadepäivän yllättäessä. Seuraavan viikon aloitimme suunnittelulla. Ideoimme millaisia videoita haluaisimme toteuttaa...
Nykyaikana ihmiset siirtyvät enemmän ja enemmän tietokoneista puhelimiin sekä tabletteihin. Pitäen tämän mielessä, kuvia ja videoita on helpompi katsoa pienemmältäkin ruudulta kuin lukea tekstiä. Ihmiset reagoivat todennäköisemmin visuaaliseen sisältöön kuin pelkkään tekstiin. Tämä pätee sekä kuviin että videoon. Videon kautta voi lisätä äänen mukaan sisältöön, jolloin hyödynnetään kahta aistia. Monet sosiaalisen median kanavat käyttävät videoita...
Kymmenen päivän mittaiseen kesätyöjaksoon kuului kivoja työtehtäviä ja paljon uuden oppimista. Pääsimme mm. vierailemaan asiakkaan työpaikalla ja siellä teimme haastatteluvideon. Kuulimme hienon ja inspiroivan uratarinan siitä, miten eri valinnat ja polut voivat tuoda elämässä juuri siihen itselleen mieluisaan ja oikeaan työpaikkaan sekä tilanteeseen elämässä. Työskentelimme paljon ulkona joka oli ehdottomasti positiivista meille. Toimistolla valmistimme tikkaripusseja,...
SomeSissi taipaleemme alkoi maanantaina 5.6. Saavuimme kaikki Helsingin toimistolle kymmeneksi, jossa meitä vastassa oli Ilmo ja Mari. Ensimmäinen päivä alkoi tutustumisella toimiston väkeen sekä perehdytyksellä. Pääsimme heti työn makuun, sillä aloitimme markkinointituotteiden valmistamisen tulevia päiviä varten. Seuraavat päivät kuluivatkin polkupyörökampanjan ja toimistovideon suunnittelun merkeissä. Kuvasimme ensimmäisen viikon päätteeksi toimistovideon ja kaksi asiakasvideota. Toinen viikko vei...
Aloitimme työt SomeSisseinä Tampereen toimistolla 5.6.2017, jolloin meillä oli perehdytys ja tutustuimme toimiston tiloihin. Ensimmäiset päivät menivät polkupyörä- ja autokampanjoiden parissa. Levitimme markkinointimateriaalia ympäri keskustaa ja saimme nauttia hyvästä säästä. Auringonpaiste jatkui myös onnenpyöräpäivänä, jolloin saimme ottaa kontaktia ihmisiin. Oli hauskaa nähdä, kuinka niin moni halusi voittaa ämpärin ja useat tahtoivat myös kuulla, mikä WorkPower on ja mitä se tekee. Ulkomarkkinoinnin lisäksi teimme kolme videota. Toimistovideota...